Reach recruitment technology decision makers & influencers

Op deze pagina vind je een overzicht van veelgestelde vragen onderverdeeld in een aantal thema’s. Deze pagina wordt continu geüpdatet. Mocht er toch een antwoord niet bijstaan, dan horen we dat graag.

Advertentie | Bemanning | Digitale demo spot (stand) | Leads | Online tool | Relaties uitnodigen | Replay week | Tech Box | Video’s

Bemanning

Schakel titel

Ja, alle partners dienen fysiek aanwezig te zijn. De presentaties en breakouts worden gegeven in de Amsterdome en de stand worden net als andere jaren opgebouwd, bemand en bezocht. 

Hoeveel bemanningsleden kunnen er aanwezig zijn?

  • Expo partners: 2 kaarten eigen medewerkers
  • Premium partner: 2 kaarten eigen medewerkers, inclusief spreker (partner/klant breakout sessie)
  • Key partner: 3 kaarten eigen medewerkers, inclusief spreker (partner/klant breakout sessie)
  • Presenting partner: 4 kaarten eigen medewerkers, inclusief spreker (klant breakout sessie)

Kan ik extra tickets voor eigen medewerkers krijgen?

Relaties uitnodigen

Kan ik relaties uitnodigen?

Ja je kunt relaties werkzaam aan corporate of bureauzijde (uzb/w&s/deta) uitnodigen voor het Recruitment Tech Event. Standaard heb je 5 relatiecodes die te vinden zijn in de Partner Portal.

Hoeveel relatiecodes heb ik?

  • Expo partners:
    • 2 offline relatiekaarten
    • 2 relatiekaarten online VIP
  • Premium partner:
    • 2 offline relatiekaarten
    • 4 online relatiekaarten online VIP
  • Key partner:
    • 4 offline relatiekaarten
    • 4 relatiekaarten online VIP
  • Presenting partner:
    • 6 offline relatiekaarten
    • 6 relatiekaarten online VIP

* Offline tickets €395,-
** Online VIP tickets €125,-
*** Online VIP is inclusief bezorgde lunch en borrel

Kan ik extra relatiecodes krijgen?

Kan ik collega's een relatiecode geven?

Relatiecodes zijn alleen voor de primaire doelgroep van het event werkzaam aan corporate of bureauzijde. Je kunt wel extra tickets kopen voor collega’s.

Kan ik toeleveranciers een relatiecode geven?

Relatietickets zijn alleen voor de primaire doelgroep van het event werkzaam aan corporate of bureauzijde. (Toe)leveranciers van recruitmenttechnologie dienen een ticket te kopen. Of partner worden van het event.

Advertentie in event magazine

Wat zijn de aanleverspecificaties voor de advertentie?

  • A5 staand
  • 148 x 210 mm ( bxh )
  • 154 x 216 mm ( bxh ) met 3mm afloop

Technische specs

  • Tekst altijd omzetten naar contouren/ outlines
  • Full color altijd omzetten in CMYK.
  • Maak je bestand op met een afloop van 3 mm. Laat je achtergrond doorlopen over de afloop, hier geldt namelijk een minimale speling tijdens het snijden. Dit voorkomt witranden na het snijden en zorgt ervoor dat de achtergrond mooi doorloopt aan alle zijden.
  • Als je afbeeldingen gebruikt, raden wij een resolutie aan van 300 DPI. Omdat dit niet in alle gevallen mogelijk is, hanteren wij een minimale resolutie van 150 DPI.
  • Advertentie opmaken in Adobe InDesign , Adobe Illustrator of Adobe Photoshop en het bestand als drukklare pdf aanleveren, weggeschreven onder PDF profiel PDF/X 1a:2001. De bestanden dienen aangeleverd te worden als 1 laag.
  • Lever je bestand aan zonder snijtekens en printmarkeringen ( printer’s marks)

Kan dezelfde advertentie gebruikt worden als tijdens Demo_Day NL en/of Demo_Day BE?

Ja, in het formulier kan je de optie selecteren dat je dezelfde advertentie wil gebruiken als die aangeleverd is voor Demo_Day NL en/of Demo_Day BE.

Wat staat er in het event magazine?

Om online en offline met elkaar te verbinden is er het event magazine waar het programma en de te bekijken demo’s op de demo spots een belangrijk onderdeel zijn. Daarnaast heeft iedere partner een 1/1 pagina advertentie om zichzelf te presenteren.

Daar het event magazine een bewaarfunctie heeft kan het slim zijn om de advertentie niet helemaal toe te spitsen op 19 november, maar bijvoorbeeld ook te verwijzen naar de mogelijkheid om na 19 november een demo te krijgen.

Nieuwe opzet: Hybride event

Wat houdt een hybride event in?

Het Recruitment Tech Event 2020 wordt een hybride event. Dit houdt in dat het event zowel in Amsterdam als online via een live-stream bij te wonen is. Deelnemers die fysiek aanwezig zijn genieten van een coronaproof Recruitment Tech Event zoals ze van ons gewend zijn en zover dat mogelijk is. Deelnemers die online aanwezig zijn zullen alle presentaties, breakouts etc. via een live-stream kunnen volgen.

Hoeveel deelnemers mogen er fysiek aanwezig zijn?

Wij stellen 100 tickets beschikbaar voor deelnemers om fysiek aanwezig te zijn in de Amsterdome.

Coronamaatregelen op locatie

Verminderd aantal bezoekers op locatie

Wij stellen 100 tickets (1/3 van normaal) beschikbaar voor deelnemers om fysiek aanwezig te zijn in de Amsterdome.

Looproutes

In de Amsterdome zullen er looproutes worden gemaakt naar de zalen, catering, toiletten etc. Ook bij het verlaten van de zalen wordt dit door een host gecoördineerd.

Indeling zalen

Gefaseerde zitting (op 1,5 meter) in de zalen, zowel in de plenaire zaal als in de breakout zalen.

Lunch

Tijdens de lunch ontvangen deelnemers een ‘lunchbag’ in plaats van de gebruikelijke bruffetvorm. Pauze items worden ook uitgeserveerd.

Stands

  • Stands worden over een grotere oppervlakte verdeeld.
  • Bij de stands nemen we maatregelen door middel van afzetlint/palen en plaatsen we vloertegels waar de bezoekers op kunnen staan om afstand tussen standbemanning/bezoekers te kunnen handhaven.

Leads

Welke leads ontvang ik als partner?

  • Presenting & Key partners ontvangen de NAW van deelnemers – opt-in
  • Premium & Expo partners ontvangen geen gegevens.

Wanneer en op welke wijze ik ontvang ik de leads?

Als partner ontvang je al jouw leads via een xls-bestand met een wachtwoord erop indien er persoonlijke gegevens zijn. De leads worden verstuurd naar het van te voren doorgegeven e-mailadres. Het wachtwoord wordt verstuurd via Whatsapp of sms naar het van te voren gestuurde 06-nummer.

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.